ÚKLID KANCELÁŘÍ
FIREM, HAL A SKLADŮ

Postaráme se o úklid Vašeho firemního prostředí a zajištění příjemných pracovních podmínek. Připravíme Vaše kancelářské prostory pro každodenní práci a důležitá jednání.

TÝM
35 LIDÍ

NÁHRADNÍ 
PLNĚNÍ

20 LET 
PRAXE

mytí oken úklidová firma brno
DĚLEJTE DŮLEŽITÉ VĚCI, MY SE VÁM POSTARÁME O TY BĚŽNÉ

Jaké úklidy provádíme?

Jednorázový úklid kanceláře

Prováděli jste rekonstrukci firmy? Dlouho jste neuklízeli ve skladu či výrobě? Vyřešíme úklid za Vás. Vždy když Vás bude tlačit čas, oceníte náš rychlý a profesionální přístup. Jednorázově k Vám přijde v dohodnutý termín tým 2-10 pracovnic, které Vaše prostory vyčistí do stavu ,,jako nový,,.

1x úklid
2-10 pracovnic
úklid provedeme do 48 hodin od objednání

Pravidelný úklid kanceláří

Pravidelně udržované prostory, vybavení, nábytek, podlahy a obklady. Postaráme se o to, aby každý kout Vaší kanceláře dostával péči, kterou si zaslouží. Vy se věnujte důležitějším věcem. Pravidelně k Vám bude chodit jedna nebo více pracovnic, které se budou starat o kompletní úklid kanceláří.

1-4x / měsíčně úklid
1-4 pracovníci (nebo dle dohody a rozsahu)
přidělený provozní pracovník pro péči o Vaši spokojenost
prvním úklidem začneme do 48 hodin od objednání
OBJEDNAT ÚKLID KANCELÁŘÍ

Co vše můžete očekávat od běžného úklidu kanceláří?


    • vysátí a mytí podlah
    • odborné ošetření podlah
    • leštění zrcadel a skleněných ploch
    • prach do 1,7 m
      • odprašnění elektroniky
      • odprašnění knihoven, skříní, botníků a stolů
      • vysátí skříní, botníků a stolů
      • vymytí knihovny a odprašnění knih
      • odprašnění vnitřních a vnějších ploch obytného prostoru
    • prach nad 1,7m
      • odprašnění trámů
      • mytí ploch na skříních - mokro, nebo dle typu povrchů
      • vysátí sedacích souprav a polstrovaného nábytku
      • odborné ošetření sedacích souprav a polstrovaného nábytku
    • odstranění mastnoty a nečistot i nad 1,7m
    • mytí vnitřních ploch kuchyňské linky
    • mytí vnějších ploch kuchyňské linky
    • mytí spotřebičů (konvice, mikrovlná trouba, touster atp.)
    • očištění varné plochy
    • generální čištění trouby včetně digestoře a roštů
    • generální čištění myčky
    • vyklizení lednice (prošlé potraviny - odstranění se souhlasem)
    • mytí vnitřních prostor lednice, mrazáku
    • vyklizení a vymytí spíže (odstrnění prošlých potravin se souhlasem)
    • odborné ošetření a leštění nerezových ploch
    • omytí dekorací
    • omytí a odmaštění podlahy
    • speciální ošetření podlah
    • plošné mytí obkladů - WC, koupelny a technické místnosti
    • odstranění vodního kamene - sprch.kout, vana včetně baterií a umyvadla
    • odstranění vodního kamene - WC, pisoár
    • mytí vnějších ploch vybavení
    • leštění zrcadel a prosklených ploch
    • odsátí a mytí podlahy
    • speciální čištění spár ve dlažbě
    • odstavení a odvápnění pračky
    • vyčištění filtrů pračky
    • odstavení sušičky
    • vyčištění filtrů sušičky
    • mytí osvětlovacích těles v celé bytové jednotce (lustry, lampy a lampičky)
    • okna v celé jednotce
    • mytí žaluzií venkovní / vnitřní
    • v celé jednotce otěr parapetů
    • mytí radiátorů
    • omytí dveří včetně rámů
    • odprašnění obrazů
    • speciální ošetření podlah v prostorách bazénu
    • úklid sklepů
    • úklid garáží
    • úklid prádelny a technických místností
    • úklid schodiště v rámci jednotky

    Ceny úklidu kanceláří a firemních prostor

    Základní cena úklidu kanceláří 

    190 Kč/hod

    Dopravné u jednorázových služeb - dle vzdálenosti

    150/300 Kč

    Dopravné mimo Brno

    10 Kč/km


    Základní cena úklidu kanceláří se může měnit s ohledem na velikost a časovou náročnost Vámi objednané zakázky.  

    OBJEDNAT ÚKLID KANCELÁŘÍ



    Náš postup při úklidu kanceláří a firemních objektů

    • Úklid kanceláře a firemních objektů proběhne vždy v předem dohodnutých termínech. 
    • Režim i délku úklidu stanovujeme po prohlídce objektu individuálně – podle celkové rozlohy budovy, stavu znečištění a specifikaci materiálu povrchů.
    • Můžeme využít naše moderní a ekologicky šetrné přípravky, případně je možné využít vaše soukromé přípravky. Stejně tak je možné využít vaše vybavení nebo prostředky firmy Bedenika. Vše bude záviset na individuální domluvě – vyjdeme Vám vstříc.
    • Vždy Vám vystavíme detailní výkaz práce po úklidu kanceláří.
    • Jsme pojištěni na škodu do 5 000 000 Kč.
    • Vždy máte přiděleného provozního pracovníka.

    Garantujeme profesionální přístup a diskrétnost

    Všichni pracovníci v týmu Bedenika jsou vyškoleni na úklid kanceláří, ordinací i náročných výrobních provozů. Můžete se spolehnout na absolutní diskrétnost a bezpečnost při úklidu.

    Běžně provádíme úklidy v prostorách, kde jsou velice drahá zařízení, IT výbava, důvěrná data a cennosti. Navíc jsme pojištěni pro případ způsobení škody až do výše 5 000 000 Kč. Ovšem tuto možnost jsme za 20 let úklidu kanceláří nikdy nevyužili.

    Bedenika - 20 let profesionálního úklidu kanceláří

    Již dvě desítky let jsme špička v úklidu kanceláří v Brně a okolí. Naše zaměstnance průběžně školíme na znalost technologických postupů a vlastností úklidového vybavení. Pro úklid můžeme využít buď prostředky a přípravky firmy Bedenika nebo vaše. Vše je na individuálním ujednání.

    Začněte tak, že nás kontaktujete

    Chtěli byste úklid kanceláří od společnosti Bedenika?

    Zavolejte nám na číslo: +420 775 123 240
    Nebo napište na e-mail: info@bedenika.cz
    Nebo můžete využít kontaktní formulář na této stránce.

    OBJEDNAT ÚKLID KANCELÁŘÍ

    SPOLEHLIVÁ ÚKLIDOVÁ FIRMA

    V našem úklidovém týmu je přes 35 odborných pracovnic
    Jsme pojištění při úklidu do výše škody 5 000 000 Kč
    Dodáváme zákazníkům kvalitní úklid již 20 let
    Přečtěte si názory klientů
     
    SPOLEHNĚTE SE NA NÁSJAKO STOVKY SPOKOJENÝCH ZÁKAZNÍKŮ
     
     
    DESIGN MATLOCHA.CZ